Whateffs - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Elise - WaarBenJij.nu Whateffs - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Elise - WaarBenJij.nu

Whateffs

Blijf op de hoogte en volg Elise

24 Maart 2016 | Australië, Maroochydore

Grutjes, mijn au-pair avontuur is alweer bijna voorbij!! De tijd is voorbij gevlogen. Ik mocht een kijkje nemen in de wereld van het gezinsleven. Opstaan ( lees: één van de boys soms letterlijk uit zijn bed moeten sleuren xD. Ik dacht dat ik erg kon zijn, maar hij is 10x erger), ontbijten verzinnen, kids helpen aankleden in hun school uniform ( ja serieus), tandenpoetsen en haren doen en off to school. En na schooltijd de kids ophalen van school, waar iiieeedereen hetzelfde is gekleed. Super grappig. Alleen de tassen zijn verschillend. Eenmaal thuis is het drink- en snacktijd en daarna hebben ze Wat speeltijd, piano oefenen, homework, badderen, eten en bedtijd.

Overdag meestal lekker de steden onderzocht en gesurft, helaas niet heel veel beter geworden. Ik heb vooral met peddeltechnieken verbeterd en een paar schrammen erbij, aangezien dat stroming nogal heftig was en ik zo nu en flink in het witte wasmachine-gedeelte van de golf terechtkwam. Volgende week maar weer eens een lesje nemen, zodat ik de goede gedeeltes uitzoek om te gaan surfen xD.

Ennn afgelopen week hadden de kids vakantie. Oh myyyy. Kinderen om je heen, 24uur per dag. Weet waar aan je aan begint als je kinderen wilt xD. Vooral vier kids!!! (Respect aan mijn ouders). Allemachtig wat een geluiden om je heen. En zodra ze zich gingen vervelen, was het tijd om wat activiteiten te gaan verzinnen. Zo heb ik de spellen 'fakeball' (fopbal, ooit gedaan bij Exalt), 'toilettag' (toilettikkertje, vonden ze hilaaaarisch) en voetbal. Jep, gewoon voetbal. Het huis heeft een meeega ruimte om zich heen met gras, maar ze gebruikten hun bal niet eens! Ze moesten zich schamen. Dus heb ik ze even laten zien dat ook meisjes prima in staat zijn om een balletje te kunnen trappen :). Na 3 dagen thuis, zijn de moeder en ik dagjes uit gaan doen: kasteel bezoeken, botanical Garden en daar picknicken, grote doolhof met puzzels en naar het strand. Okee, het zijn luidruchtige, niet altijd luisterende kids, maar uiteindelijk zijn het schatjes. Een van de uitspraken van Oliver: weetje, ik wil naar de Noordpool. Ik: oe, dat is het heel koud hoor!' Waarop Oliver antwoordt: ooh das niet erg, ik neem een trui mee! Of het 11-jarige meisje met haar uitspraken: 'whateffs'. Als soort whatever. Ik moet toegeven dat het 2,5 drukke weken waren, maar dat ze tegelijkertijd een stukje van mijn hart gestolen hebben ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Maroochydore

Elise

Nu bezig met de allereerste backpackreis: Australia :).

Actief sinds 25 Jan. 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 4719

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: